Sejak setahun-2tahun yang lalu, vlogger Mat Lutfi mula mencuri tumpuan rakyat Malaysia. Dengan aksi kiutt-miuttnya yang bersahaja, kreatif dan lawakk. Mesej positif yang ingin disampaikan oleh Mat Lutfi nie sangat bagus dan kami support tambahan plak Mat Lutfi nie orang Kedah....hahahaaaaa. Yeahh! hidup Kedah :) Cairrlah hati all the aweks out there pabila melihat keletah Mat Lutfi on YouTube. Vlogger sebeginilah yang kita pilih dan sokong. Bukan macam setengah vloggers yang posted ntah hapa-hapa! Mengutuk, memporak-peranda, menjatuh dan memperlekehkan maruah bangsa dan negara sendiri! Idiot!

...dan sejak beberapa bulan yang lalu Ustaz Don Daniyal pula mula mendapat tempat di hati rakyat Malaysia. Kaedah ilmu agama disampaikan oleh Ustad Don selari dengan peredaran zaman. Cukup memikat dan bisa mempersonakan hati-hati cikjah di luar sana...EeuuWwww! Kalo cikjah prasan jari jemari ustad Don nie mulus dan runcing jar :) Kalah jari-jemari kami yang berenda-renda ni...hahaaa
Penerangan ilmu Allah oleh ustad Don cukup panjang lebar, lengkap dan mudah difahami dan sama skali tidak boring apabila sekali skala diselitkan lawak lucu dan loghat utara beliau...heheee

When I first watched Ustad Don on channel AlHijarah, POfff! it came to me right away bahawasanya both Ustad Don & vlogger Mat Lutfi nie cukup seiras. Resemblance features macam adik abang and "resemblance" interest in extending and sharing the goodness of life.
Apa-apa pun tahniah! dan good luck! to both of them on their effort untuk mengembang dan menyampaikan ilmu agama dan mesej kebaikan untuk kita sumer dengan cara masing-masing.


Mentalnotes: Erkk! kami bukanlah kakak, isteri, sepupu atau adik beradik sipolan tersebut di atas. Ahaks! :)