Arghhhhh!!! pedulikan mereka-mereka yang cuba tunjuk pandai about GE13. Itu salah, ini tak salah. Ini betul itu tak betul, kotor, rasuah, tipu....uh! It's an endless list.
Apa yang penting jangan sesekali menjatuhkan maruah negara sendiri! Jangan sesekali merobek perpaduan dan keamanan yang sekian lama terpelihara! Berfikiran matang lagi bersih dan jangan biarkan emosi mengawal kewarasan dan kemurnian hati. I have my own favourite party tapi berbicaralah secara berhemah kerana apa saja yang keluar dari mulut kita nie melambangkan siapa diri kita yang sebenar.

Dah! tak mo beletiaqq, bukannya ada orang dengaq pun kot noo....hahaaa
Jom tumis gulai jomm!


Pusing merata cari ikan merah tapi takdak. Pi Giant pun takdak ikan merah...ikan merah penat kira undi semalam kot...hahaaa
Tak kesah lar guna ikan apa pun, kalo dah gulai sedap, sedap juga yer dak? Ahaks!


Ada pucuk jangguih [daun gajus], tomato dan pegaga. Hat nie tak payah  describe banyak-banyak. Memang jelas sedap dan pelbagai khasiatnya. Tak payah tumis, masak bagai. Makan begitu saja. Tapi harus diingat, presentasi hidangan harus bermutu yaa...Wink!


Ada ulam, mestilah ada sambal belacan-nya. Kali nie kami tumbuk sambal belacan mangga. Power!!!


Set menu ini memang perfect! Gulp!! Gerenti makan nasik tambah. Terbayang keheningan, keharmonian dan kedamaian suasana kampung. Tak perlu lauk lain dah [sila goreng ayam kalo tak makan ikan...heheee] Cukup macam nie saja. Iskkk! sedapnya kami masak....Ahaks!